1-ша координаційна робоча нарада  керівників структурних підрозділів та комунальних установ

Дата: 25.01.2021 11:49
Кількість переглядів: 501

 

Під головуванням В.Лужняка, о 9:00 відбулася 1-ша координаційна робоча нарада  керівників структурних підрозділів та комунальних установ Віньковецької  селищної ради VIII скликання.

"Цього тижня закінчується комплектація 70 % основних підрозділів селищної ради, тому подібні наради є необхідністю. Щопонеділка кожен керівник буде виступати із доповіддю щодо роботи його установи протягом минулого тижня і  окреслювати плани на наступний."-зазначив голова.

Зокрема, сьогодні говорили :

  • про сприяння ефективній роботі соціальних служб на селі, завдяки налагодженню співпраці соц.працівників із старостами (доповідала М.Білоус,завідувач сектору соціальної допомоги);
  • про роботу комунальних служб та можливості підвищення якості надання послуг після реорганізації (доповідав А.Мельник, керівник КП «Дашкомсервіс»);
  • про програму ефективного землекористування та пріоритети земельної політики в ТГ (доповідав П.Дунець, начальник відділу земельних ресурсів ),
  • про роботу установ культури в умовах локдауну  та успіхи онлайн-роботи (звітував О.Коцемір, начальник відділу культури),
  • про роботу ПМСД  та ситуацію із Covid – 19 в громаді : « З початку пандемії 862 особи перехворіли,818-одужали,10 померло, зараз 8 осіб -знаходиться на самоізоляції, формуються бригади та пункти, що будуть займатися вакцинацією населення. Згідно,з норм щеплення має проводитись у 4 етапи» -доповідала Заблотовська Л.,головний лікар Віньковецького центру первинної медико-санітарної допомоги,
  • Рейтаровська Л.,завідувач амбулаторно-поліклінічного відділення КнП «Віньковецька багатопрофільна лікарня» повідомила, що заклад працює в штатному режимі. На лікуванні перебуває 15 хворих на Covid – 19 ,4 з яких знаходиться в реанімації, стан хворих стабільний. Лікарня готова до 1 етапу вакцинування (список медичних працівників, що підпадають під перший етап вакцинації сформований).
  • про навчальний процес доповідав начальник відділу освіти В.Арсенюк : «Всі заклади освіти працюють в штаному режимі. Проблем з опаленням, харчуванням і підвезенням немає»;
  • про надходження до бюджету та здійснення фінансування звітувала І.Кузь, начальник відділу фінансів : «Виплата заробітної плати здійснюється із затримками у зв‘язку із тим, що протягом січня здійснювалась реєстрація бюджетних установ, у тому числі Відділу освіти, Відділу культури та ін.  Реєстрація нових  установ  це тривалий процес, саме тому вчасно виплатити заробітну  плату не вдалось, проте сьогодні фінансування заробітної плати налагоджено. Відділом фінансів профінансовано 25 тис. грн. з місцевого бюджету на інсулін для лікування хворих на цукровий діабет. З метою наповнення місцевого бюджету планується проведення роботи із орендарями земельних ділянок у напрямку перегляду розміру ставок по договорах оренди землі». ;
  • про роботу тепломережі доповідав А.Бондар, начальник підприємства теплових мереж;
  • Д.Приступа, перший заступник голови селищної ради, розповів про роботу із забезпечення освітлення вулиць: «Робота проводиться. Плануємо на наступну сесію подати питання щодо передачі лінії електоропередач у власність КП «Віньковецький комунсервіс» аби надалі покращити ефективність  в цьому напрямку, зважаючи на усі запити громадськості.»                      

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь