Віньковецька селищна рада
Хмельницька область, Хмельницький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ТАРНАВСЬКА АЛІНА, начальниця відділу надання адміністративних послуг: «Працюємо для людей»

Дата: 12.02.2021 13:46
Кількість переглядів: 1830

В ході децентралізації громади отримали більш широкі повноваження, ресурси і відповідальність. Перелік послуг, які можуть надаватися на місцях, постійно розширюється. Мешканці  новоутворених громад очікують від місцевої влади зручних та якісних адміністративних послуг. Очевидно, що в громадах мають бути сучасні Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) – єдине місце (приміщення), де можна отримати найнеобхідніші адміністративні послуги у комфортних умовах.

Ми поспілкувалися з Тарнавською Аліною Петрівною – начальником відділу надання адміністративних послуг Віньковецької селищної ради. Пані Аліна працює у сфері надання адміністративних послуг з 2015 року. Народилася 16 травня 1982 року, в селі Карижин Віньковецького району Хмельницької області, закінчила Карижинську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів. Проживає у с.Гринева. Вищу освіту здобула у Вінницькому державному аграрному університеті  за спеціальністю «Облік і аудит». Працювала до ЦНАПу у Віньковецькій райдержадміністрації на різних посадах. Молода, активна та прогресивна керівниця розповіла нам про особливості роботи ЦНАП в Віньковецькій селищній раді та яким вона бачить новий Віньковецький ЦНАП:

«Розпочнемо з початку. ЦНАП РДА було ліквідовано і на основі узгодженого рішення всі адміністративні послуги для мешканців громади тепер надаються через Відділ надання адміністративних послуг Віньковецької селищної ради. В перші дні роботи перед нами постало ряд викликів:

інституційні та кадрові зараз ми розробляємо і затверджуємо нормативну документацію для роботи відділу надання адміністративних послуг Віньковецької селищної ради (далі ВНАП) (перелік послуг, картки послуг тощо),  сформували штат: персонал ЦНАП РДА може бути переведений у ВНАП ТГ (за згодою працівників, з дотриманням норм законодавства). Це не є вимога законодавства, але необхідно враховувати, що у ЦНАП РДА є кваліфікований та належно підготовлений персонал. Тож дуже важливо зберегти цих людей для роботи у ВНАП. У нас працює зараз два державних реєстратори та два адміністратори – це люди із відповідним досвідом і бажанням працювати, одне місце адміністратора декретне. Роботою цих працівників я повністю задоволена.

Також ми подали заявку на отримання програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», надіслали лист у Головне управління Держгеокадастру для проходження стажування, щоб мешканці громади мали змогу замовити витяги з Державного земельного кадастру про земельну ділянку у приміщенні ВНАПу.

Вирішуємо інфраструктурні питання, зараз ми надаємо послуги у тому ж приміщенні, що надавали у РДА, знаходиться за адресою вул. Соборної України, 7. Стан приміщення задовільний. Найближчим часом ВНАП планують перевести у колишнє приміщення Віньковецької селищної ради. Ми вивчаємо всі нюанси та можливості з приводу цього питання. Прагнемо, аби робота у ВНАП була налагодженою та якісною.

Загалом, ми надаємо такі послуги: реєстрація актів цивільного стану, нерухомості та земельних ділянок; адмінпослуги соціального характеру, зокрема призначення житлових субсидій і державної допомоги; пенсійні послуги; вклеювання фото в паспорти, дозвільні документи, послуги Держгеокадастру.

МАЙБУТНІЙ ВНАП селищної ради я бачу таким:

Належний ВНАП – це, насамперед, достатній перелік адміністративних послуг, які можна назвати базовими, тобто які є найнеобхіднішими для більшості громадян.

Другою ознакою належного ВНАП є пристосоване приміщення, безбар’єрне, відкрите (некабінетне), комфортне, адаптоване до потреб різних груп відвідувачів.

Важливими є також клієнтоорієнтований режим роботи (це вимога Закону) та супутні послуги, як-от, можливість оплати на місці платних адмінпослуг. Тобто ті послуги, які можуть надаватися невідкладно, повинні надаватися за один візит.

Залежно від кількості мешканців у громаді потрібно визначити достатню кількість робочих місць у ВНАП та його інфраструктуру. Зокрема, у найменших ЦНАП достатньо і 4-6 робочих місць та відносно невеликої площі (близько 50 м кв.). Але в ТГ принципово важливо забезпечити територіальну доступність послуг. Для цього у більших населених пунктах (орієнтовано від 1 тис. мешканців та з урахуванням віддаленості від основного офісу ЦНАП) доцільно утворювати віддалені робочі місця, ефективно використовувати потенціал старост у наданні адмінпослуг.

Стараємось адаптувати мрії до реальності, працюємо в міру можливостей, використовуючи всі наявні ресурси. Прагнемо налагодити ефективну систему надання адміністративних послуг. Впевнені, що з підтримкою керівництва ми зможемо реалізувати усі плани. Адже, найголовнішим для нас є задоволені клієнти. Ми працюємо заради цього. Працюємо для людей.»

А ми у свою чергу, бажаємо успіхів у реалізації усіх задумів та задоволення від роботи молодій та досвідченій керівниці ВНАП Віньковецької селищної ради.

Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь