Віньковецька селищна рада
Хмельницька область, Хмельницький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Новосядла Галина Людвигівна – начальник загального відділу : "Планів багато, часу на реалізацію завжди обмаль, але є величезне бажання працювати"

Дата: 19.02.2021 15:33
Кількість переглядів: 940

Загальний відділ Віньковецької селищної ради – це своєрідний місток між жителем та органом місцевого самоврядування. Адже, саме загальний відділ приймає та обробляє звернення громадян, контролює  їх розгляд та забезпечує виконання.
Ми поспілкувалися із начальником загального відділу Віньковецької селищної ради, Новосядлою Галиною Людвигівною про особливості роботи загального відділу ради. 

Пані Галина працювала в загальному відділі райдержадміністрації (з 2006 на посаді головного спеціаліста загального відділу, а з 2010 року на посаді начальника відділу). Народилася 01 грудня 1972 року в смт Віньківці, Віньковецького району, Хмельницької області. Вищу освіту здобула в Рівненському інституті культури. Має досвід, необхідні знання, вміння та щире бажання працювати.

«Основним завданням відділу  є організація  діловодства,   встановлення  в селищній раді єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами  із  застосуванням  сучасних  автоматизованих систем,   методичне   керівництво   і   контроль   за  дотриманням установленого  порядку  роботи   з   документами   в   структурних підрозділах селищної ради. 
Також ми забезпечуємо організацію роботи зі зверненнями громадян в селищній раді. Організовуємо проведення особистого прийому громадян керівництвом селищної ради. Здійснюємо контроль за проходженням і вирішенням звернень громадян, що надходять до селищної ради, а також  за розглядом звернень  народних депутатів України, депутатів місцевих рад, дотримання термінів реагування на вимоги вхідних документів.
Спільно з іншими структурними підрозділами селищної ради  забезпечуємо підготовку та проведення сесій ради, засідань виконавчого комітету селищної ради, нарад та інших заходів, що проводяться у селищній раді тощо.

Тобто,основним нашим завданням є організація діловодства, контроль за виконанням документів та обробка звернень. 

У селищній раді на загальний відділ поставлено ряд інших завдань, а це - організація та ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників на території, яку обслуговує селищна рада, ведення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання (перебування)  жителів селищної ради. Цю ділянку роботи забезпечує провідний спеціаліст загального відділу Міщук Валентина Василівна.
    Провідний спеціаліст загального відділу Сосновська Леся Іванівна відповідає за   ведення погосподарського обліку, видачу довідок про склад сім’ї для пред’явлення до органів соціального захисту населення для призначення усіх видів соціальних допомог, для приватизації житла, до установ організацій, які надають населенню комунальні послуги, нотаріусів та інших установ, підприємств, організацій усіх форм власності згідно з чинним законодавством, про спільне проживання з громадянином на момент його смерті, факт підтвердження проживання без реєстрації, факт не проживання при реєстрації за даною адресою тощо.

Зараз  ми доукомлектовуємо штат, працюємо над тим аби спростити систему та направити послуги до споживача.

Для здійснення обліку міграції населення та встановлення точної кількості осіб, що проживають на певній території, виявлення основних шляхів їх переміщення було запроваджено автоматичну систему РЕЄСТР ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ, основним завданням якого є облік населення. Це надасть можливість  перевірити факт реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи за адресою в межах обслуговування реєстру. Це доступність і зручність надання адміністативних послуг та підвищення ефективності роботи органів влади. Зараз ми виготовляємо ключі і будемо працювати в цій системі. Мешканці Віньковеччини, дані яких будуть внесені до відповідного реєстру, матимуть можливість отримувати довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні осіб за спрощенною процедурою.  

Ми займаємось  веденням погосподарського обліку в органах місцевого самоврядування, де передбачено  накопичення та систематизація відомостей по кожному з розташованих на території сільської ради населених пунктів: земельні ділянки (частки) та  власність фізичних осіб, які проживають на території ради. Крім того, в погосподарській книзі містяться відомості про членів  сім’ї, які проживають в господарстві, а  також дані щодо землі, будівель і худоби, сільськогосподарської техніки, що знаходяться в приватній власності. Селищна рада планує придбати електронну програму для ведення автоматизованого погосподарського обліку. Це дозволить полегшити роботу щодо  збору статистичних даних працівниками ради, зможе відкрити нові можливості для управління місцевими фінансами.

Планів багато, часу на реалізацію завжди обмаль, але є величезне бажання працювати, адже ми працюємо для людей.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь