Чи потрібно просити чек купуючи алкогольні та тютюнові вироби?

Дата: 07.04.2021 16:04
Кількість переглядів: 739

Купуючи алкогольну та тютюнову продукцію при наявності чеку, покупець приймає участь у наповненні місцевого бюджету. Інше питання, чи готові продавці «підакцизки» до дотримання норм продажу !?

У попередніх постах, ми звертались до жителів громади з проханням вимагати чек при покупці алкоголю та тютюнових виробів.

Нагадуємо, кожен підприємець, який здійснює продаж підакцизних товарів, повинен  проявити громадянську відповідальність стосовно наповнення бюджету. А до покупців хочеться звернутись з проханням, щоб вони не соромились просити чеки за покупку, адже  5% від продажу надходить до місцевого бюджету у вигляді акцизного податку, ці кошти  спрямовуються на розвиток громади.

Трапляються випадки, коли продавці дрібних торгових точок відмовляються у видачі чека при продажі алкоголю (пиво та інші слабоалкогольні напої  в т. ч.) та цигарок, мотивуючи це різними причинами, наприклад з причини того, що після 18:00 власник  торгової точки примушує продавців  «закривати» касовий апарат. Що покупець може зробити у таких випадках?

Увага! У разі невидачі та відмови від видачі чека, з різних причин, покупець має  право згідно Закону України «Про захист прав споживачів» написати заяву до Головного управління держаної фіскальної служби у Хмельницькій області  та до відділу Захисту прав споживачів Головного управління Держспоживслужби Хмельницької області.
 В зв’язку із змінами в Податковому кодексі, в деяких випадках можливе повернення частини оплаченої суми покупцю.

Найкраща рекомендація, якщо Вам відмовляються видати чек під час покупки – відмовтесь від покупки в цьому магазині. Магазин не видаючи чек уникає відповідальності, і Ви в подальшому не зможете підтвердити навіть, те що товар було куплено в ньому. Краще пошукати інше місце, навіть якщо вартість товару буде дещо вищою.

Також, нагадуємо, що перевірити дійсність отриманих фіскальних касових чеків можна через електронний сервіс «Пошук фіскального чека», який знаходиться у відкритій частині Електронного кабінету, доступ до якої здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації особи за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check.

Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести: фіскальний номер РРО, дату та час видачі чеку (для традиційних РРО). Перевірка чеку через електронний сервіс, встановлення достовірності його даних та факту передачі до ДФС, є запорукою захисту прав громадян як споживачів, а також запобіжником зловживань під час здійснення розрахункових операцій.

У разі невидачі чека або видачі недійсного чека під час продажу товарів чи наданні послуг, споживачі мають можливість звернутися до ДПС України за номером телефону 0800 501 007 (напрямок «4»), або ж написати скаргу на електронну адресу idd@tax.gov.ua.

 

На місцевому рівні адреси для заяв:

Головне управління держаної фіскальної служби у Хмельницькій області

Поштова адреса:

29000, м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17

Телефон, факс: +38 (0382) 70-18-07

Електронна пошта: km.official@sfs.gov.ua

 
Відділ Захисту прав споживачів Головного управління Держспоживслужби Хмельницької області

Поштова адреса:

29000, м. Хмельницький, вул. Грушевського, 87

Телефон: (0382) 79-51-55

Гаряча лінія: +38 (0382) 65-07-34

Електронна пошта: zps@consumerhm.gov.ua

 

 

Зразок заяви  СКАЧАТИ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь