Приклад успішної роботи вчителя-логопеда в умовах інклюзивно-ресурсного центру
22 квітня 2021 року Віньковецький інклюзивно-ресурсний центр презентував свій досвід роботи на обласному семінарі-практикумі для фахівців ІРЦ (вчителів-логопедів) «Приклад успішної роботи вчителя-логопеда в умовах інклюзивно-ресурсного центру».
Масловська Світлана Михайлівна, директор ІРЦ висвітлила питання щодо управлінської діяльності з питань організації роботи фахівців ІРЦ. Коник Юлія Сергіївна, вчитель-логопед розказала про особливості реалізації функціональних обов’язків вчителя-логопеда інклюзивно-ресурсного центру. Спочатку вона презентувала логопедичний кабінет, який обладнано відповідно до вимог. Найбільше уваги було приділено організації комплексної оцінки дітей з різними категоріями порушень; участі вчителя-логопеда в роботі Команд супроводу; методичній та просвітницькій роботі, самоосвіті та запровадженню сучасних методик в корекційній та діагностичній роботі.
В практичній частині Юлія Сергіївна презентувала розроблену нею інтерактивну гру для дітей із зниженим слухом на розвиток слухового сприймання та уваги «Мій світ-мої звуки».
Ми отримали багато схвальних відгуків. Радіємо, що наш досвід є корисним для колег з інклюзивно-ресурсних центрів області. Це нас мотивує, надихає на досягнення ще більших результатів в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.