Приклад успішної роботи вчителя-логопеда в умовах інклюзивно-ресурсного центру

Дата: 22.04.2021 16:42
Кількість переглядів: 425

22 квітня 2021 року Віньковецький інклюзивно-ресурсний центр презентував свій  досвід роботи на обласному семінарі-практикумі  для фахівців ІРЦ (вчителів-логопедів)  «Приклад успішної роботи вчителя-логопеда в умовах інклюзивно-ресурсного центру».

Масловська Світлана Михайлівна, директор ІРЦ висвітлила питання щодо управлінської діяльності з питань організації роботи фахівців ІРЦ. Коник Юлія Сергіївна, вчитель-логопед розказала про  особливості реалізації функціональних обов’язків вчителя-логопеда інклюзивно-ресурсного центру. Спочатку вона  презентувала логопедичний кабінет, який обладнано відповідно до вимог. Найбільше уваги було приділено організації комплексної оцінки дітей з різними категоріями порушень; участі вчителя-логопеда в роботі Команд супроводу; методичній та просвітницькій роботі, самоосвіті та запровадженню сучасних методик в корекційній та діагностичній  роботі.

В практичній частині Юлія Сергіївна презентувала розроблену нею інтерактивну гру для дітей із зниженим слухом на розвиток слухового сприймання та уваги «Мій світ-мої звуки».

Ми отримали багато схвальних відгуків. Радіємо, що наш досвід є корисним для колег з інклюзивно-ресурсних центрів області. Це нас мотивує, надихає на досягнення ще більших результатів в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь