Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування Віньковецької селищної ради
Віньковецька селищна рада оголосила 27.04.2021 року конкурс на заміщення вакантної посади - начальника відділу земельних ресурсів.
Вимоги до кандидатів: громадянство України; вільне володіння державною мовою; володіння основними програмами роботи на комп’ютері.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
вища освіта не нижче ступеня магістра або спеціаліста, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Для участі у конкурсі кандидат подає на розгляд комісії такі документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4х6 см;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
копію документа, який посвідчує особу;
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Кандидати складають іспит.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення конкурсу за адресою: 32500, смт Віньківці, вул. Соборної України, 15, каб. 202.
Додаткова інформація стосовно основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем селищної ради.
Телефон для довідок: 098-715-5785
Конкурсна комісія.