ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ - МОДЕЛЬ ОСВІТИ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА РЕЗУЛЬТАТ
Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне учням і які основні виклики – такі питання були у віртуальному колі обговорення педагогів Віньковеччини під час проведення КУ ЦПР ПП ВСР 16 листопада 2022 року вебінару з проблеми «Формувальне оцінювання та його основні виклики». Захід проводився за методичної підтримки завідувачки НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти ХОІППО КОШКИ ОКСАНИ АНАТОЛІЇВНИ. Цільовою аудиторією були керівники закладів освіти та вчителі, які викладають предмети в 5-х класах НУШ ЗЗСО Віньковецької селищної ради.
Оксана Анатоліївна з опорою на нормативні документи компетентно проконсультувала, як заповнювати сторінки класного журналу в 5-х класах, надала методичні рекомендації щодо ведення щоденника спостережень, предметно роз’яснила, як здійснювати контроль групи результатів навчання в розрізі кожного навчального предмета, на конкретних прикладах проілюструвала цілі формувального оцінювання крізь призму культури оцінювання в закладах освіти. Усі учасники вебінару отримали вичерпні відповіді питання, які стосуються філософії формувального оцінювання, інструментів та методики формувального оцінювання, практичної складової реалізації формувального оцінювання.
Директором КУ ЦПР ПП ВСР Саврій С. Г. надано рекомендації щодо самоосвіти із зазначеного питання, сформовано портфоліо матеріалів, запропонувала пройти безкоштовний курс на EdEra «Оцінювання без знецінювання» та покрокову інструкцію із «Освіторії» «Як оцінювати без оцінок: покрокова інструкція сучасного вчителя»
Педагоги Віньковеччини вдячні Кошці Оксані Анатоліївні за конкретні поради та компетентні настанови на шляху вдосконалення професійної траєкторії кожного вчителя як майстра Нової української школи через заземлення філософії формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.