Оголошення про проведення аукціону на право оренди – частини нежитлового приміщення кабінет № 5 загальною площею 12,8 кв.м., та кабінет №6 загальною площею 14,9 кв.м. розташовані за адресою: Хмельницька область, смт Віньківці, вулиця Соборної Україн
1. Інформація про орендодавця та балансоутримувача:
1.1. Інформація про Орендодавця (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):
Віньковецька селищна рада Хмельницької області, код ЄДРПОУ 04403315, смт Віньківці, вул. Соборної України, 15, тел. (038-46)30-0-72, електронна адреса: vrada@vinkgr.gov.ua .
1.2. Інформація про балансоутримувача (найменування, його місцезнаходження і контактні дані):
Віньковецька селищна рада Хмельницької області, код ЄДРПОУ 04403315, смт Віньківці, вул. Соборної України, 15, тел. (038-46)30-0-72, електронна адреса: vrada@vinkgr.gov.ua .
2. Інформація про об’єкт оренди:
2.1. Загальна інформація: частина нежитлового приміщення, кабінети №5,6, розташовані за адресою: Хмельницька область, смт Віньківці, вулиця Соборної України, будинок 20. Загальна площа адміністративної будівлі 266,9 кв.м; площа оренди об’єкта –12,8 кв. м і 14,9 кв.м;
Об’єкт оренди в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.
2.2. Оціночна вартість об’єкта оренди станом на 01.05.2023 становить кабінет № 5 - 69572,00 грн., кабінет №6 - 80896,00 грн.
2.3. Тип об’єкта: нерухоме майно.
2.4. Пропонований строк оренди – 15 років 00 місяців.
2.5. Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації -відсутні.
2.6. Фотографічне зображення об’єкта - додається. План - схема - додається.
2.7. Місцезнаходження об’єкта – Хмельницька область, смт. Віньківці, вул.. Соборної України, буд. 20.
2.8. Характеристика об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення (кабінет №5) 12,8 кв.м. ,(кабінет №6) 14,9 кв.м.
2.9. Технічний стан об’єкта: добрий. Потужність електромережі невідома.
2.10. Об’єкт оренди не є пам’яткою культурної спадщини.
2.11. Інформація про відшкодування витрат – орендар бере участь у витратах Балансоутимувача на утримання орендованого нерухомого майна та наданих комунальних послуг: прибирання місць загального користування та прибудинкової території, вивіз сміття, освітлення місць загального користування, технічне обслуговування та поточний ремонт мереж загального користування водопостачання та водовідведення, мереж опалення, електричних мереж, відшкодовує спожиту електроенергію, реактивну електроенергію, теплопостачання, водопостачання, водовідведення та земельний податок.
2.12. Умови оренди майна:
1) Стартова орендна плата для всіх видів аукціонів:
для першого аукціону (згідно розрахунку додаток 1) – 15,04 грн. без ПДВ;
для аукціону із зниженням стартової ціни – 15,04 грн. без ПДВ;
для аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 15,04 грн. без ПДВ.
Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється згідно з чинним законодавством та в повному обсязі спрямовується Орендарем на рахунок балансоутримувача.
Індексація орендної плати – розмір орендної плати за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць.
2) Строк оренди: 10 років 00 місяців.
3) Здійснення невід’ємних поліпшень можливо на підставі рішення Орендодавця за наявності письмової згоди балансоутримувача.
4) Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".
2.13. Додаткові умови оренди: відсутні
2.14. Цільове призначення об’єкта оренди – майно може бути використане за будь яким цільовим призначенням.
2.15. Суборенда майна: суборенда об’єкта забороняється.
2.16. Контактні дані працівника балансоутримувача/орендодавця, відповідального за ознайомлення заінтересованих осіб з об’єктом оренди:
Від орендодавця/балансоутримувача: Залуцька Інна Йосипівна, 0989648899
Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 8.00 до 17.00 за місцезнаходженням об’єкта: смт Віньківці, вул. Соб.України , 20.
Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: vrada@vinkgr.gov.ua
3. Інформація про аукціон.
3.1. Спосіб проведення аукціону: електронний аукціон на право оренди, за результатами якого буде укладений договір оренди з переможцем аукціону.
3.2. Дата та час проведення першого аукціону:
Електронний аукціон починається автоматично в час та дату, які визначені в оголошенні про проведення аукціону в електронній торговій системі.
3.3. Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
4. Інформація про умови, на яких проводиться аукціон.
4.1. Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону становить - 1%.
для першого аукціону – 1504,68 грн. без ПДВ;
аукціону із зниженням стартової ціни – 752,34 грн. без ПДВ;
аукціону за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій – 752,34 грн. без ПДВ.
4.2. Розмір гарантійного внеску: – 3350,00 грн без ПДВ;
4.3. Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника. Розмір реєстраційного внеску: 670,00 грн.
4.4. Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 3.
4.5. При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища цінова пропозиція за результатами електронного аукціону.
Після проведення аукціону орендодавцем буде здійснено кваліфікацію переможця, тобто перевірку наданих останнім документів, як вимагаються умовами даного оголошення. У випадку надання неповного пакету документів або ненадання документів, орендодавець має право дискваліфікувати такого учасника-переможця виключно у відповідності до умов Регламенту.
5. Додаткова інформація
5.1. Найменування організатора аукціону – Віньковецька селищна рада Хмельницької області, смт Віньківці, вул.. Соборної України, 15. Часи роботи: з 8.00 до 17.15 (крім вихідних), у п’ятницю – з 8.00 до 16.00, обідня перерва з 12.00 до 13.00.
Телефон для довідок (038-46)30-0-72.
Адреса електронної пошти: vrada@vinkgr.gov.ua
ПІБ контактної особи: Залуцька Інна Йосипівна, тел. 0989648899,
5.2. Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням:
https://info.prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2
5.3. Реквізити казначейських рахунків для перерахування реєстраційного внеску оператором електронного майданчику в національній валюті:
Реєстраційний внесок:
Отримувач: Віньковецька селищна рада рахунок у ГУКСУ у Хмельницькій обл.., смт Віньківці
ЄДРПОУ 37971775
р/р UA318999980314080544000022753
Призначення платежу: 24060300, реєстраційний внесок за об’єкт оренди (вул. Соб.України, 20)
Сума авансового внеску 3009,36 грн без ПДВ (становить дві місячні орендні плати за результатом аукціону), яка сплачується у відсотковому відношенні:
6. Технічні реквізити інформаційного повідомлення.
Період між аукціонами:
- аукціон – аукціон зі зниженням стартової ціни: 20-35 днів;
- аукціон із зниження стартової ціни – аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 20- 35 днів.
Аукціон буде проведений в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор).
Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір: https://sale.birzha.km.ua/
7. Проект договору оренди (відповідно до затвердженого відповідною постановою Кабінету Міністрів Україні) додається.