Віньковецька селищна рада
Хмельницька область, Хмельницький район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПФУ інформує

Дата: 05.09.2023 15:10
Кількість переглядів: 291

ЗА ЯКИЙ ПЕРІОД В ДОХІД ДОМОГОСПОДАРСТВА ПРИ ПРИЗНАЧЕННІ

СУБСИДІЇ ВРАХОВУЄТЬСЯ ПЕНСІЙНА ВИПЛАТА?

У разі призначення житлової субсидії не з початку опалювального (неопалювального) сезону до середньомісячного сукупного доходу домогосподарства враховується розмір нарахованої пенсії за місяць, що передує місяцю, попередньому до місяця, з якого призначається житлова субсидія. Наприклад, якщо людина звернулася за призначенням субсидії у серпні, то дохід у вигляді пенсії буде враховано за червень.

При розрахунку житлової субсидії на опалювальний період (з жовтня) як дохід враховується розмір серпневої пенсійної виплати.  

Якщо ж житлова субсидія призначається з початку неопалювального сезону (з травня), то дохід враховується в розмірі нарахованої пенсії за березень.

ЗАЯВИ НА СТРАХОВІ ВИПЛАТИ МОЖНА ПОДАТИ ОНЛАЙН

Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс подання заяв щодо призначення/перерахунку/продовження страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням.

Відтепер постраждалі  особи або члени їх сімей, які авторизувалися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за кваліфікованим електронним підписом (КЕП), для одержання відповідних страхових виплат можуть подати онлайн:

  • заяву про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);

  • заяву про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;

  • заяву про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги;

  • заяву про здійснення страхової виплати (поновлення або добровільне припинення виплати, виплата недоотриманих страхових сум тощо);

  • заяву про компенсацію витрат (компенсація проїзду, витрат на житло).

Алгоритм дій наступний:

  1. Заходимо в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України з допомогою КЕП.

 

2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі Комунікації з ПФУобираємо опцію Заява на страхову виплату“.

МЕНІ 52 РОКИ, МАЮ ДОХІД МЕНШЕ МІНІМАЛЬНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ.

ЧИ МОЖУ В ТАКОМУ ВИПАДКУ РОЗРАХОВУВАТИ НА СУБСИДІЮ НА

ПРИДБАННЯ ТВЕРДОГО ПАЛИВА І СКРАПЛЕНОГО ГАЗУ?

Житлова субсидія на придбання твердого палива і скрапленого газу призначається один раз на календарний рік виходячи з розміру доходу за попередній календарний рік.

Житлова субсидія не призначається, якщо нарахований середньомісячний сукупний дохід особи менше ніж розмір мінімальної заробітної плати та/або не сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії.

Водночас, якщо Вами або за Вас сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в розмірі не менше мінімального за І або ІІ квартал 2023 року, то субсидія на придбання твердого палива і скрапленого газу може бути призначена у разі Вашого звернення за нею у ІІІ або ІV кварталі 2023 року.

 

ОТРИМАЛА ПРИХИСТОК У ПОЛЬЩІ. ВЖЕ ПОНАД РІК НЕ ОТРИМУЮ ПЕНСІЮ, ОСКІЛЬКИ ДО ВІЙНИ У МАРІУПОЛІ КОШТИ МЕНІ ПРИНОСИВ ЛИСТОНОША.

ЧИ Є МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАТИ МОЇ ПЕНСІЙНІ КОШТИ ЗА НОВИМ МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ, НЕ ПОКИДАЮЧИ ТЕРИТОРІЮ ПОЛЬЩІ?

Відповідно до статті 49 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” у разі неотримання призначеної пенсії протягом 6 місяців підряд її виплата припиняється.

Щоб поновити пенсійну виплату, необхідно особисто звернутися до обраного сервісного центру Пенсійного фонду України із заявою та пред’явити документ, що посвідчує особу.

Разом з тим громадяни, які тимчасово проживають за кордоном та отримали там тимчасовий захист або статус біженця, мають можливість надіслати заяву про поновлення виплати пенсії (форма заяви наведена у додатку 1 до Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування“, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 ) із необхідними документами поштою на адресу територіального органу Пенсійного фонду України (перелік адрес сервісних центрів Головних управлінь Пенсійного фонду України). 

Порядок такого поновлення пенсій затверджено постановою правління Пенсійного фонду України від 20 квітня 2023 року № 21-1. 

До заяви про поновлення пенсії додаються копії паспорту, документів про отримання тимчасового захисту або статусу біженця та про реєстрацію місяця тимчасового проживання / перебування особи за кордоном (з перекладом), обов’язково надається оригінал документа про посвідчення факту, що фізична особа є живою.

Важливо!

Копії зазначених документів мають бути засвідчені дипломатичним представництвом або консульською установою України або нотаріально.

Отримати поновлену пенсію можна на рахунок, відкритий в уповноваженому українському банку (якщо є такий) або у Польщі, міжнародним поштовим переказом. Для отримання поштового переказу необхідно надіслати до АТ “Укрпошта“ заяву в паперовій або електронній формі (форма заяви наведена у додатку 1 до Порядку реалізації експериментального проекту щодо виплати міжнародним поштовим переказом АТ “Укрпошта” пенсій та грошової допомоги одержувачам, які тимчасово перебувають за межами України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.08.2023 
  842).

Окрім цього, якщо з країною  тимчасового перебування укладено договір (угоду) про пенсійне (соціальне) забезпечення, є можливість перевести виплату пенсії до цієї країни, звернувшись, у Вашому випадку, до Установи соціального страхування Польщі (ZUS).

СУБСИДІЯ “В ОДИН КЛІК”: ПОДАЄМО СПРОЩЕНУ ЗАЯВУ НА ЖИТЛОВУ СУБСИДІЮ

В Україні впроваджується експериментальний проєкт, який дає можливість максимально полегшити процедуру звернення громадян за житловою субсидією (постанова Уряду від 13.06.2023 № 601 “Про реалізацію експериментального проекту щодо удосконалення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”).

Нагадаємо, що раніше визначений механізм звернення за призначенням субсидії з повним пакетом документів залишається чинним і за бажанням людини застосовується у звичному порядку.

За експериментальним проєктом для призначення житлової субсидії людина може подати лише спрощену заяву “в один клік” (в електронній формі  через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду України, Портал Дія (за наявності технічної можливості) або в паперовій формі звернувшись до обраного сервісного центру Фонду чи до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, або надіславши заяву на адресу органу Фонду поштою).

У заяву необхідно внести прізвище, ім’я та по батькові, серію і номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) заявника та осіб, які входять до складу домогосподарства, адресу та рахунок в банку (у форматі ІВАN), на який буде йти виплата, та підписати спрощену заявуразі її подання електронними засобами – за допомогою кваліфікованого електронного підпису).

Решту інформації, необхідної для визначення права домогосподарства на житлову субсидію, Пенсійний фонд України отримає від державних реєстрів.

На основі отриманих даних, приймається рішення про розгляд заяви.

Повідомлення про прийняте рішення (встановлений розмір житлової субсидії, у разі її призначення, причини відмови і порядок оскарження рішення) разом із заявою та сформованою декларацією, надійдуть заявникам. Тим, хто подавав через особистий кабінет на вебпорталі Фонду – в його особистий кабінет; тим, хто подав засобами мобільного  додатку  Пенсійного фонду України  у мобільний додаток;  хто подав засобами Порталу Дія  через Портал Дія, хто подав спрощену заяву у паперовій формі – на адресу електронної пошти (п. 5 постанови № 601).

 

Як подати заяву на житлову субсидію “в один клік” через вебпортал Фонду?

  1. Заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та авторизуємось за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

 

2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі Комунікації з ПФУ“ обираємо опцію Заява на житлову субсидію чи пільгу“.

 

3. У спливаючому вікні натискаємо кнопку Продовжити.

 

4. У наступному вікні обираємо опцію Заява про призначення та надання житлової субсидії за експериментальним проектом”.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь