До уваги споживачів комунальних послуг! Держпродспоживслужба здійснює позапланові заходи державного контролю у сфері надання житлово-комунальних послуг!
До уваги споживачів комунальних послуг!
Держпродспоживслужба здійснює позапланові заходи державного контролю у сфері надання житлово-комунальних послуг!
Шановні споживачі комунальних послуг, Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області нагадує, що 12 березня 2024 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 8 березня 2024 року № 261 відповідно до якої поновлено позапланові заходи державного нагляду (контролю) у сфері житлово-комунальних послуг в умовах воєнного стану.
Отже, наразі Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області, відповідно до покладених на неї повноважень, здійснює позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, захисту прав споживачів та метрологічного нагляду у сфері надання житлово-комунальних послуг за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини.
Відповідно до чинного законодавства однією із підстав проведення позапланового заходу є обґрунтоване звернення фізичної особи, або групи фізичних осіб, яке необхідно направити до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області одним із таких способів:
-
заповнити форму на офіційному сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області за посиланням;
-
листом на електрону пошту info@consumerhm.gov.ua;
-
в паперовому вигляді на поштову адресу: вул. Шевченка, 53, м. Хмельницький, 29001.
Для розгляду звернення по суті та проведення позапланової перевірки, у зверненні, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», має бути зазначено:
-
прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи;
-
місце проживання фізичної особи;
-
викладено суть порушеного питання;
-
письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати;
-
в електронному зверненні також має бути зазначено електронну адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії підпису.
Також у зверненні необхідно обов’язково зазначити найменування суб’єкта господарювання, що надає комунальні послуги, його адресу місця здійснення господарської діяльності та додати копії документів, що підтверджують порушення викладені у зверненні, зокрема, копію договору із суб’єктом господарювання, який надає ті чи інші комунальні послуги, квитанції про нарахування плати за відповідні комунальні послуги тощо.
Отже, шановні жителі області, ви можете звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області у разі якщо у вас є сумніви в правильності встановлення та застосування тарифів на комунальні послуги, якщо послуга не надається, або надається неналежної якості, з питання здійснення перерахунку за надання послуг не в повному обсязі або іншим чином не дотримуються умови договору про надання послуг, не дотримуються правила застосування засобів вимірювальної техніки (лічильників), які використовуються для обліку наданих послуг.